Ćwiarteczka, czyli zalatwiales osobiście? Powiedziales po prostu, ze z OCP?
Silnik wyje w czasie jazdy (2,5-3 tyś obr.) 1.9 TDI
Zwiń
X
-
Silnik wyje w czasie jazdy (2,5-3 tyś obr.) 1.9 TDI
Witam, jeden problem męczy moją octavkę i nie mogę sobie z nim poradzic, mechanicy tez rozkładają ręce a byłem już chyba u ośmiu.
Mianowicie silnik bardzo buczy w czasie jazdy w przedziale obrotów 2,5 do 3 tyś. Po przekroczeniu magicznej granicy wszystko cichnie i wraca do normy-można jechać już komfortowo na autostradzie 130km/h. Gdy trochę zwolnię następuje ryk silnika taki że rozmawiać się nie da. Gdy przekroczę 3 tyś obr to silnik już nie wyje. Gdy wcisnę sprzęgło nastaje cisza. Owe buczenie wysptępuje na każdym biegu niezależnie od prędkości. Silnik wpada w dziwne wibracje w tym przedziale obrotów i nikt nie wie dlaczego.
Ostatnio wymieniłem dwa lewe przeguby (zew i wewn) oraz poduszkę pod silnikiem (łyżwę) ale to także nie przyniosło rezultatów.
Podejżewam kilka przyczyn ale sam juz nie wiem
-koło masowe (dwumasu juz nie ma)
-turbina
-łożysko na krzyni biegów
ale wymienianie wszystkiego po kolei i sprawdzanie czy to coś da mija się z celem i moim portfelem chociaż tak chcieli zrobić w serwisie skody (wymienimy i zobaczymy czy to coś da)
-rok 2003
-przebieg 315 tyś.
-1.9 TDI ASV
Proszę o pomoc w diagnozie
Pozdrawiam
-
Komentarz